Nietypowe metody reklamowania swojego lokalu czyli jak w praktyce można zastosować wifi reklamę.

Posted on 05/03/2022 8:10am

Nasze czasy coraz bardziej są opanowane przez media społecznościowe oraz elektronikę. Ze smartfonów korzysta już ponad połowa Polaków, nie tylko żeby dzwonić, lecz również do przeglądania internetu i kontaktowania się przy pomocy społecznościowych mediów. Z tego też powodu bardzo często zaczynają się pojawiać pomysły, aby aktywność tę i korzystanie ze smartfonów wykorzystać w promocji i reklamie. Na przykład umożliwia to wifi marketing, bardzo chętnie używany w rozmaitych restauracjach i lokalach.


restauracja
Author: César
Source: http://www.flickr.com
W kilku słowach wifi reklama polega na tym, że będzie się udostępniać swoim klientom darmową możliwość dostępu do szybkiej internetowej sieci. Lecz w zamian podczas logowania na przykład do Facebooka można wyświetlać takim klientom rozmaite reklamy. Dodatkowo, takie komunikaty marketingowe przekazywać można także po wyjściu z lokalu, dzięki czemu zastosowania tego typu reklamy stają się coraz większe. Można w tym celu wykorzystywać typowe wiadomości e-mail, lecz również różnego rodzaju społecznościowe media. Spora ilość lokali wykorzystuje również tę metodę do przekazywania klientom informacji o różnego rodzaju obowiązujących promocjach i kodach rabatowych. Polacy bardzo je lubią i korzystają z nich bardzo chętnie, tak więc zaoferowanie im po zalogowaniu jakiejś świetnej propozycji może być niezwykle skuteczne. Dodatkowo tego typu marketing restauracji ma jeszcze jeden plus.

Czy podnoszona tu kwestia jest dla Ciebie niebanalna? Jeśli tak, to dodatkowe artykuły zobacz w serwisie (http://www.brumet.com.pl/), który znajdziesz tu. One także Cię zaabsorbują.

Poprzez dane, jakie zostawione zostaną po logowaniu, można się z klientami znów po jakimś czasie kontaktować.

wifi w restauracji
Author: Cory Doctorow
Source: http://www.flickr.com
Wysłanie nowej oferty po tygodniu czy miesiącu wiele osób zachęci do tego, żeby ponownie zawitać w danym miejscu. Budowanie takiej lojalnej grupy klientów ma ogromne znaczenie, ponieważ to oni właśnie często odpowiadają za dużą część przychodów. Przez reklamę wifi koszty pozyskania nowych są znacznie mniejsze, niż przy tradycyjnych metodach, przy jednocześnie dużo większej skuteczności. Wszystko wskazuje na to, że rynek reklamowy będzie się także w taką stronę rozwijał, gdyż zaprezentowane rozwiązania mogą dać naprawdę sporo.

Tags: reklama, klient, oferta, media społecznościowe