Big data jako narzędzie optymalizacji marketingu

Posted on 12/09/2018 7:22am

Big data to narzędzia do analizy i usprawnienie marketingu w social media. Jest to branie, analizowanie, analizowanie i przedstawienie graficzne danych. Jednostki pobierają dane z przeróżnych źródeł, porównują je, analizują, a na podstawie wyciągniętych wniosków pomagają firmom, bądź instytucjom w ich działaniach.


Już niedługo odbędzie się w stolicy big data konferencja, jaka zadedykowana będzie technologiom big data w kraju. Konferencja (pełna oferta tutaj) planowana jest na potrzeby partycypantów, jacy odpowiadają za projekty i wdrażanie technologii big data. Zdarzenie to zgromadzi administratorów, architektów i programistów baz danych, inżynierów i analityków danych, właścicieli produktów i menedżerów IT z jednostek, które używają i tworzą rozstrzygnięcia intensywnie korzystające z danych.


akt - firma
Author: Emiliano García-Page Sánchez
Source: http://www.flickr.com


Cloud computing szkolenie ma na celu demonstrację nowych modeli owego typu usług które są zarówno produktami o wysokiej specjalizacji przenikające do nisz rynkowych, jak i usługi prostsze, uniwersalne, bardzo tanie, czy też bezpłatne dedykowane adresatom masowym.




baner
Author: Elliott Brown
Source: http://www.flickr.com


Cloud computing stanowi spojenie zasobów niezależnie od ich fizycznej lokalizacji umożliwiając ich elastyczne zwiększanie, bądź redukowanie w zależności od bieżącego zapotrzebowania. opłaty brane są za faktycznie użytkowane zasoby w zależności od zużytej mocy obliczeniowej, przepustowości łącza internetowego i powierzchni dyskowej.


Są one bez trudności monitorowane, kontrolowane i raportowane w sposób klarowny dla obydwu stron. Podjęcie decyzji o przejściu na wariant cloud computing to redukcja wydatków i uelastycznienie aktywności.

Tags: opłaty, produkt, rodzaj